Second Adventure!! - Reisverslagen van Lotte Hellewig - WaarBenJij.nu Second Adventure!! - Reisverslagen van Lotte Hellewig - WaarBenJij.nu

Second Adventure!!

Allereerst wordt er gewerkt als au-pair. Dit ga ik doen bij een Nederlands gezin, dat 3,5 uur ten noorden van Melbourne woont, in een klein plaatsje genaamd Barham.
Na dit avontuur af te sluiten ga ik nog 2 maanden backpacken door het geweldige land!

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2014

Time to say goodbye..

31 Mei 2014

Lets discuss Bali!

22 Mei 2014

Central Australia, CHECK!

09 Mei 2014

Another 1, 5 in paradise!

27 April 2014

First part of being on my own
Lotte

Hallootjes! Mijn tweede waarbenjij.nu. Mijn tweede avontuur. Dit keer gaat de reis naar Australie voor 6 maanden. Ik ga 4 maanden werken als au-pair bij een Nederlands gezin. Dit wordt gevolgd door 2 maanden backpacken door het geweldige land. Ik ga jullie weer zo goed mogelijk op de hoogte houden middels deze blog. Ik hoop dat jullie weer net zo enthousiast zijn als de vorige keer en lekker veel reacties achterlaten! Liefs Lotte

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9690

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 02 Juni 2014

Second Adventure!!

Landen bezocht: