on my way to Amsterdam! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte Hellewig - WaarBenJij.nu on my way to Amsterdam! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte Hellewig - WaarBenJij.nu

on my way to Amsterdam!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 November 2013 | Nederland, Amsterdam

Voor het gemak van het thuisfront zal ik deze eerste update in het Nederlands typen. (English translation below)

Op dit moment ben ik samen met ouders en Rik op weg naar Amsterdam. Hier zullen we een nachtje blijven slapen. Morgen moet ik om 10 uur op Schiphol zijn, mijn vlucht is om 12.30. Dus vanavond nog even lekker samen eten, 's morgens nog rustig ontbijten en dan op het gemak inchecken en Starbucks drinken ;).
Ik zal dinsdag om half 7 's morgens onze tijd aankomen (in Seoul is het dan half 2 's middags). Het is dus bijna een dag reizen. Daar zal ik opgewacht worden door Naram, een goede vriendin die ik in the USA heb leren kennen. Hier is zowel zij als ik heel enthousiast over! Vele berichtjes en 'can't-believe-its'. Samen met Naram en Dahee, andere vriendin vanuit Amerika, ga ik die 3 nachten een kamer delen. Een nacht in een traditioneel Koreaans huis, houten kamers met een matje als bed, en de andere 2 nachten gaan we naar een hostel. De planning voor deze 3 volle dagen zijn al helemaal volgepland door Naram haha. Ik vind het erg leuk dat ze er zo enhousiast mee bezig is en oprecht blij is dat ik kom. Not every day that someone comes to visit from another continent.
Zo een eerste update erop. Voordat ik afsluit wil ik iedereen even bedanken voor alle lieve woorden, kaartjes, telefoontjes en gulle bijdragen aan deze reis!

For my English friends: At this moment I am in the car on my way to the airport. My parents and Rik are with me. We will spend the night in Amsterdam, near the airport. Tomorrow I have to be at Schiphol at 10 AM for my flight leaves at 12.30 PM. So tonight I'll have a nice dinner with them and a good breakfast in the morning, before leaving for the airport to check-in and have a Starbucks coffee ;). I'll be in Seoul at 1.30 PM. It will be 6.30 AM in the Netherlands, so it's almost one day of traveling. Naram will be waiting for me at the gate, my great friend whom I met in the States. Naram, Dahee (another friend from Seoul)Nand I are sharing a room the days I'm there. One night in a traditional Korean house and the other ones in a hostel. My days are completely filled by my travel coach Naram haha. I'm really happy about her enthousiasm. Not every day that someone comes to visit from another continent. Well here is update number one. Thank you all for the kind words!

  • 25 November 2013 - 07:48

    Liane:

    Lief meisje, een goede reis, fijne vluchten en heel veel plezier in Seoul! Maar dat zal vast wel lukken met zo'n lieve vriendin en reisleidster daar :). Geniet, en we zijn benieuwd naar de verhalen. Xoxo mama

  • 25 November 2013 - 10:06

    Marie-José:

    Hallo Lotte

    Het begin is gemaakt en als ik het goed lees, ben je nu op Schiphol.
    Heel veel plezier met je vriendinnen in Seoul en dan op naar Australië.

    Goede reis.
    Liefs marie-José

  • 25 November 2013 - 14:41

    Henriëtte :

    Op het moment dat ik antwoord geef, hang jij ergens in de wolken. Het avontuur tegemoet.
    Geniet eerst maar die paar dagen in Seoul. Daarna hoop ik op een warme ontvangst bij je gastgezin. Veel plezier en werk ze met de kids. Kijk nu al uit naar het volgende bericht.
    Lieve groetjes uit Berg van je tantetje.

  • 25 November 2013 - 18:50

    Marieke:

    Have fun Lotte! Lekker Koreaanse BBQ eten en niet vergeten sokken zonder gaten aan te trekken voor je naar een restaurant gaat daar he! :)
    En veel plezier bij de Ozzies na je avontuur in Seoul!

  • 26 November 2013 - 23:04

    Karin En Frank:

    Goed aangekomen? Een goede start is het halve werk. Veel plezier en tot mails
    Gr frank en karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hallootjes! Mijn tweede waarbenjij.nu. Mijn tweede avontuur. Dit keer gaat de reis naar Australie voor 6 maanden. Ik ga 4 maanden werken als au-pair bij een Nederlands gezin. Dit wordt gevolgd door 2 maanden backpacken door het geweldige land. Ik ga jullie weer zo goed mogelijk op de hoogte houden middels deze blog. Ik hoop dat jullie weer net zo enthousiast zijn als de vorige keer en lekker veel reacties achterlaten! Liefs Lotte

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 9692

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 02 Juni 2014

Second Adventure!!

Landen bezocht: