Short one; address - Reisverslag uit Barham, Australië van Lotte Hellewig - WaarBenJij.nu Short one; address - Reisverslag uit Barham, Australië van Lotte Hellewig - WaarBenJij.nu

Short one; address

Blijf op de hoogte en volg Lotte

11 December 2013 | Australië, Barham

Some people asked me for my address here, so that's why I post it. Therefore everyone who would like it for say Christmas cards of just a regular card (wink wink), can see it:

Lotte Hellewig
834 East Barham Road
Barham NSW 2732
Australia



  • 11 December 2013 - 07:11

    Henriëtte :

    Dank je wel,de post zal vast in grote hoeveelheden binnenstromen.
    Groetjes ui Berg van de Muldrianen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hallootjes! Mijn tweede waarbenjij.nu. Mijn tweede avontuur. Dit keer gaat de reis naar Australie voor 6 maanden. Ik ga 4 maanden werken als au-pair bij een Nederlands gezin. Dit wordt gevolgd door 2 maanden backpacken door het geweldige land. Ik ga jullie weer zo goed mogelijk op de hoogte houden middels deze blog. Ik hoop dat jullie weer net zo enthousiast zijn als de vorige keer en lekker veel reacties achterlaten! Liefs Lotte

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 9695

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 02 Juni 2014

Second Adventure!!

Landen bezocht: